Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój Koszyk jest pusty....
Strona główna » Zasady Wysyłki

Zasady Wysyłki

Przy zakupie kilku artykułów o znacznej masie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny
w celu ustalenia opłaty za wysyłkę. 

Fabrykabarwy.pl zapewnia swoim Klientom następujące formy dostawy:

  • Kurier DPD(z wyłączeniem farb oraz materiałów rozpuszczalnikowych, łatwopalnych)
  • Kurier Pocztex
  • InPost Paczkomat® 24/7 - dla wybranych produktów( z wyłączeniem farb oraz materiałów rozpuszczalnikowych, łatwopalnych)
  • urier InPos - dla wybranych produktów( z wyłączeniem farb oraz materiałów rozpuszczalnikowych, łatwopalnych)
  • Odbiór w punkcie - wybierz dowolną placówkę pocztową lub punkt partnerski: sklep Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan
  • Odbiór osobisty po przedpłacie na konto - prosimy o kontakt telefoniczny w sprawie umówienia odbioru            

(Jeśli waga towarów pozwala na spakowanie ich w jedna przesyłkę - płacisz tylko raz!)   

  

Koszty i standardowe czasy realizacji wysyłki 

 

Metoda dostawy

Czas wysyłki
(dni robocze)

Koszty wysyłki

Przedpłata

Pobranie

Kurier Pocztex

24-48h

16 zł

20 zł

InPost Paczkomat® 24/7

2-3 dni

16 zł

20 zł

InPost Kurier

24-48h

20 zł

24 zł

Odbiór w punkcie
Poczta, Żabka ETC.
24-48h

13 zł

-

Odbiór osobisty

 tego samego dnia
max do 24h

0 zł

-

 

Powyższe czasy wysyłki dotyczą zamówień złożonych i skompletowanych od poniedziałku do piątku i dotyczą towarów, które znajdują się w magazynie.

Zamówienie złożone w święta wysyłane są standardowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.  

Zamówienia płatne przelewem tradycyjnym wysyłane są w takim samym terminie po zaksięgowaniu płatności na koncie.

W wyjątkowych sytuacjach powyższe terminy mogą ulec wydłużeniu, o czym Klient będzie informowany przez obsługę Sklepu.

 

NAJCZĘSTRZE PYTANIA I ODPOWIEDZI

Czy mogę wybrać dowolną metodę dostawy dla każdego towaru?

Płatność pobraniowa realizowana jest tylko do kwoty 5000 PLN, jeśli chcesz dokonać większych zakupów- skontaktuj się z nami po rabat handlowy oraz ustalenie kosztów transportu.

 

W jakich godzinach dostarczane są przesyłki?

Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze  w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

 

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?

  • W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku. 
  • Po dokonaniu zakupu dostaniesz od nas maila z linkiem pod którym możesz sprawdzić status Twojego zamówienia, pobrać dokument zakupu oraz oraz sprawdzić numer przesyłki do śledzenia.

 

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Najprościej skontaktować się z nami >>tutaj<< podajć numer zamówienia.

UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia przesyłki podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się niezwłocznie z nami.

 

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu